نرم افزار های مدلسازی حرفه ای

طراحی کن، تحلیل کن، نقشه ساخت و حتی خروجی مناسب برای پرینتر سه بعدی بگیر !

معرفی و دانلود نرم افزار Fusion 360

نرم افزار fusion360  یکی از قدرتمندترین نرم افزار طراحی در صنعت مهندسی مکانیک،معماری، هنری و …. است. هنوز این نرم افزار به حالت اوپن سورس نرسیده ، و برای نصب نرم افزار نیاز است ، که متصل به اینترنت باشید و حتی امکان سیو کردن قطعات روی کامپیوتر خودتون رو ندارید، و در جایی به اسم ابر اطلاعات ذخیره میشود.

به تعریف دیگر : 

Autodesk Fusion 360 نرم افزاری قدرتمند و جامع شامل ابزارهای یکپارچه طراحی، مهندسی، الکترونیک و صنعتی برای مدل‌سازی فری‌فرم در یک بستر نرم افزاری واحد است. متاسفانه اکثر ابزارهای مدل‌سازی سه بعدی خلاقیت و توانایی شما را در ایجاد سریع طرحهای تکراری متعدد محدود می‌کنند. اما در نرم افزار فیوژن ۳۶۰ احجام مانند خمیر در دستان شما قابلیت شکل‌پذیری دارند و ایجاد حجم و طراحی پیچیده در این نرم افزار به راحتی امکان‌پذیر است.

توسط نرم افزار Fusion 360 می‌توانید با استفاده پارامترهای کاربردی، روشهای متنوع تولید، انواع مواد و پارامترهای محدودیت هزینه به راحتی و با دست باز مدلهای سه بعدی بدون نقص، نوآورانه و با عملکرد بالا ایجاد کنید و برای تعیین عملکرد محصول و کشف نقصها و هزینه‌های آن، طرحهای خود را در تمام مراحل توسعه مورد آزمایش قرار داده و توانایی‌های خود را گسترش دهید.

همچنین برای پرینتر سه بعدی نیز پلاگینی قدرتمند نیز در نظر گرفته شده.

نرم افزار fusion 360 آخرین نرم افزاری است که نیاز دارید برای طراحی سه بعدی

FUSION 360 3D DESIGN & MODELING

در خیلی از نرم افزارهای طراحی و مدلسازی شمارو با دستورات و و دسترسی ها ممکن است محدود کنند، ولی در این نرم افزار محدودیتی وجود ندارد و در این نرم افزار دستورات به طور کلی و جزیی میتوانند همه محدودیت های طراحی شمارو هموارکنند. مثل بازی کردن با خمیر بازی میمونه ، محدودیتی برای مدلسازی در نرم افزار fusion 360  وجود نداره.

نرم افزار Fusion 360
نرم افزار Fusion 360

FUSION 360 MANUFACTURING

با استفاده از پلاگین ساخت، میتوان هزینه های ساخت ، زمان آماده شدن نقشه ها برای ساخت و همینطور خروجی ها لازم برای پرینتر های سه بعدی چه رزینی، چه فیلامنتی و فلزات رو به طور کامل در کوتاه ترین زمان آماده میکند.برای دستگاه های CNC  خروجی لازم و دقیقی ارائه میدهد.

USION 360 ELECTRONICS

پلاگینی برای الکترونیک و الکتریکال

دیگه از شر نرم افزار های قدیمی و سخت مدلسازی الکترونیکی در صورت استفاده از این نرم افزار راحت میشید، یک دیتا بیس گنده ! از طراحی pcb  و تبادل فایلهای سه بعدی از نرم افزارهای طراحی دیگر و در آخر قطعات الکترونیکی زیادی در حافظه خود جا داده، کافیه که فقط نوع قطعه الکترونیکی رو انتخاب کنید و سپس برد PCB  رو طراحی کنید

نرم افزار Fusion 360
نرم افزار Fusion 360

FUSION 360 SIMULATION

همیشه و همیشه یکی از مهمترین گام ها برای دستیابی به یک قطعه بهینه شده از بزرگترین دغدغه های یک مهندس مکانیک بود، قدیم برای اینکه یک قطعه برای تحلیل های خستگی و مودال مورد آنالیز، چندین خروجی بگیره و در چندین نرم افزار تحلیلی قطعه رو مورد بررسی قرار میداد.

دیگه این مشکل در نرم افزار FUSION360  حل شده، داخل همین نرم افزار طراحی کنید و در کسری از ثانیه وارد محیط تحلیل بشید و قطعه رو آنالیز کنید، اینکار از خسارات احتمالی جلوگیری میکند.

FUSION 360 GENERATIVE DESIGN

بهینه سازی یکی مهمترین و بهترین راهها  برای کاهش هزینه ساخت و همینطوری بالابردن راندمان یک قطعه در شرایط محیطی خاص می باشد.

نرم افزارهای زیادی در رابطه با بهینه سازی هندسه یک شکل وجود ندارند و یا کار کردن با آنها دشوار است.

در نرم افزار FUSION360  این موضوع به طور کلی حل و فصل شده، کافی که فقط محدودیت ها و متغیرهارو به نرم افزار بدید و سپس صبر کنید تا نرم افزار باقی کار رو انجام بده.

نرم افزار Fusion 360

دنبال یک نرم افزار راحت برای طراحی سه بعدی میگردی؟ پیداش کردی

ویژگی های این نرم افزار

ابزارهای یکپارچه طراحی برای مدل‌سازی فری‌فرم

یکپارچگی کامل با نرم افزارهای طراحی CAD, CAM, CAE, PCB

پشتیبانی از فرمتهای DWG, SLFPRT, IPT, IAM, CATPART, IGES, STEP, STL

استفاده از فناوری‌های HSM برای تولید قطعات CNC با کیفیت بالا

استفاده از FFF or PBF برای پرینت سه بعدی فلزات

طراحی PCB و شماتیک قطعات الکترونیکی

تبدیل مدلهای سه بعدی به ترسیمات دو بعدی

آماده‌سازی مدل برای انجام عملیات چاپ سه بعدی

امکان کار بر روی پروژه‌های خود به صورت تیمی