بهترین پرینترهای سه بعدی مواد غذایی کدامند؟

food-3dprinting

آیا می خواهید روی بهترین پرینترهای سه بعدی مواد غذایی سرمایه گذاری کنید؟ اگر چنین است، در اینجا لیستی از بهترین چاپگرهای سه بعدی مواد غذایی وجود دارد.

 

هر کسی که در صنایع مواد غذایی کار می کند ممکن است بخواهد روی یک چاپگر سه بعدی مواد غذایی با کیفیت سرمایه گذاری کند.

چندین فیلم و مجموعه‌های تلویزیونی به طور جداگانه پرینت سه بعدی غذا را به نمایش گذاشته اند، از جمله مجموعه Star Trek و The Jetsons .

در این فیلم‌ها، مردم می توانستند با فشار دادن یک دکمه، هر چیزی را که خوراکی باشد چاپ سه بعدی کنند.

پرینترهای سه بعدی مواد غذایی-2

اما پرینترهای سه بعدی مواد غذایی در زندگی واقعی هنوز به این داستان تخیلی نرسیده اند. بیشتر پرینترهای سه بعدی مواد غذایی ترکیبی از پرینترهای سه بعدی FDM (یا همان پرینترهای سه بعدی فیلامنتی)هستند. مردم از این دستگاه ها برای چاپ خمیرهای غذایی به جای رشته های پلاستیکی استفاده می کنند. با چاپگر سه بعدی مواد غذایی، می توانید مربا، تافی یا شکلات خوشمزه را لایه به لایه چاپ کنید و بسته به طرح خود یک غذای خوش طعم یا دسر سفارشی ایجاد کنید.

 

چاپگر سه بعدی مواد غذایی ممکن است برای برخی افراد یک محصول گران قیمت به نظر برسد. با این حال، می‌توانید از یک صرافی آنلاین ارز دیجیتال، برای کسب درآمد در معاملات بیت‌کوین و خرید این چاپگر استفاده کنید 😅!

شاید، شما در حال معامله بیت کوین بوده اید و قبلا پول کافی برای خرید این دستگاه به دست آورده اید! در این صورت، پرینترهای سه بعدی مواد غذایی زیر را در نظر بگیرید.

لیست بهترین پرینترهای سه بعدی مواد غذایی:

FOODBOT S2

پرینترهای سه بعدی مواد غذایی-3

FoodBot S2 یک پرینتر سه بعدی مواد غذایی همه کاره است که قادر به چاپ بیسکویت، شکلات، پنیر، مربا، تافی و پوره سیب زمینی است. کاربر می تواند بسته به پیچیدگی و دقت چاپ، سرعت خود را از 15 تا 70 میلی متر بر ثانیه تنظیم کند. همچنین، هنگام استفاده از این دستگاه چاپ، می توانید دما را مطابق با ترجیحات خود تغییر دهید.

 

با این حال، آنچه در مورد این دستگاه به چشم می خورد، ظاهر چشمگیر آن است. FoodBot S2 دارای طراحی زیبا، مدرن و آینده‌نگرانه است. نصب این دستگاه در آشپزخانه شما حس علمی تخیلی را به ارمغان می آورد. و رابط کاربری شیک و صفحه نمایش لمسی 5.2 اینچی آن به زیبایی آن افزوده است.

 

این چاپگر سه بعدی غذا با استفاده از دقت 100 میکرونی خود پرینت های دقیقی ایجاد می کند. همچنین بسته به نیاز کاربر می‌تواند از نازل‌هایی بین 0.3 تا 1.5 میلی‌متر استفاده کند. این دستگاه دارای نرم افزار سه بعدی رایگان برای تهیه و برش چاپ است و می توانید از آن برای چاپ از طریق کارت SD یا USB استفاده کنید.

WIIBOX SWEETIN

WIIBOX SWEETIN

سازنده ادعا می کند که WiiBoox Sweetin یک پرینتر سه بعدی مواد غذایی با استفاده آسان است. این یک دستگاه ایده آل برای استفاده خانواده ها در خانه است. این چاپگر سه بعدی دارای چندین مدل پرینت است، به این معنی که می توانید فایل های STL خود را طراحی و دانلود کنید و آنها را چاپ کنید تا خلاقیت خود را به نمایش بگذارید. استفاده از این دستگاه آسان است زیرا طرحی را روی USB بارگذاری می‌کنید و بلافاصله آن را چاپ می‌کنید.

 

این چاپگر سه بعدی مواد غذایی، تخصص اسکن و چاپ سه بعدی را در صنایع غذایی به ارمغان می آورد. عملکرد آن با گرم کردن فیلامنت مواد غذایی مانند شکلات و تنظیم سرعت و دمایی است که کاربر می خواهد چاپ کند. پس از آن، می توانید همزمان با تغییر سرعت چاپ بسته به دقت مورد نظر خود برای قطعات غذای پرینت سه بعدی، چاپ را شروع کنید.

 

ZMORPH FAB

ZMORPH FAB

Zmorph Fab یک چاپگر سه بعدی است که به نظر اکثر افراد به دلیل استحکام و مقاومت بالا، بسیار قابل اعتماد است. همچنین، این دستگاه فوق العاده همه کاره است زیرا می توانید آن را به یک حکاکی لیزری یا یک آسیاب CNC تبدیل کنید.

با خرید این چاپگر سه بعدی، می توانید خمیر کوکی، شکلات و سایر رشته های پرینتر سه بعدی مواد غذایی را چاپ کنید. این دستگاه چاپی به روشی که رشته های پلاستیکی را چاپ می کند، خمیر می کند. این بدان معناست که شما از پایداری عالی و وضوح لایه 50 میکرونی آن سود می برید.

 

این دستگاه ثبات، قابلیت اطمینان و دقت را برای پرینت سه بعدی مواد غذایی به ارمغان می آورد. شاید به همین دلیل است که بسیاری از مردم هنگام جستجوی چاپگری که بتواند کارهای زیادی را انجام دهد آن را ترجیح می دهند. اگر هدف شما تهیه یک چاپگر سه بعدی FMD استاندارد و یک چاپگر سه بعدی مواد غذایی است، این دستگاه برای شما ایده آل است.

و در نهایت...

چاپگرهای سه بعدی غذا در نهایت وارد سیستم آموزشی STEM شده اند و مربیان از آنها برای آموزش مهارت های چاپ سه بعدی و آنچه که انسان ها می خورند استفاده می کنند. علاوه بر این، استفاده از این ماشین‌ها به خانواده‌ها اجازه می‌دهد تا هنگام درست کردن چیزی خوشمزه برای مصرف، به هم نزدیک تر شوند. کسب‌ و کارهای کوچک همچنین می‌توانند از پرینترهای سه بعدی مواد غذایی برای ایجاد خوراکی‌های مناسب بازار مانند شکلات استفاده کنند. اگر به دنبال چاپگر سه بعدی برای خرید هستید، این دستگاه ها را در نظر بگیرید.